Skip links

ROYAL FIREWORKS

National kampagne, digital og offline funderet til lokale forhandlere

Se website

Vi interagere på de sociale medier med Krudtmajoren og skabet distance fra konkurrenterne på troværdigheden

DATO

2018

KUNDE

FYRVÆRKERIEKSPERTEN

OPGAVE

FULL SERVICE

Vi starter i november

At stå som det stærkeste og foretrukne brand på fyrværkeri marked kræver en veltilrettelagt kampagne, vi skal starte i godt tid – endda i rigtig godt tid. Derfor starter vi i november
– altså året før.

Øget salg

Hvordan flytter vi kunden ud til salgsstedet, og med hvilket virkemidler. Det svar var klart efter en grundig analyse af kunderne, deres handlemønster og integration på sociale medier.
– en stærk digital kampagne, med offline aktiviteter i lokalområdet

“En kreativ meget stærk kampagne, som Ikonet.dk virkelig har eksekveret på. Vi har fået meget højre tal en forventet, måske også fordi der er brugt helt nye metoder”

Finn Plæhn
ROYAL FIREWORKS

Interesseret i at høre mere

Hold dig ikke tilbage, hvis du står med en udfordring af samme karakter.