Vi interagere på de sociale medier med Krudtmajoren og skabet distance fra konkurrenterne på troværdigheden
DATO
2018
KUNDE
FYRVÆRKERIEKSPERTEN
OPGAVE
FULL SERVICE
Vi starter i november
At stå som det stærkeste og foretrukne brand på fyrværkeri marked kræver en veltilrettelagt kampagne, vi skal starte i godt tid – endda i rigtig godt tid. Derfor starter vi i november
– altså året før.
Øget salg
Hvordan flytter vi kunden ud til salgsstedet, og med hvilket virkemidler. Det svar var klart efter en grundig analyse af kunderne, deres handlemønster og integration på sociale medier.
– en stærk digital kampagne, med offline aktiviteter i lokalområdet
“En kreativ meget stærk kampagne, som Ikonet.dk virkelig har eksekveret på. Vi har fået meget højre tal en forventet, måske også fordi der er brugt helt nye metoder”
Finn Plæhn
ROYAL FIREWORKS
Interesseret i at høre mere
Hold dig ikke tilbage, hvis du står med en udfordring af samme karakter.